افزایش فالوور اینستاگرام

ali 1399.04.09 2295 1 0

با افزایش روز افزون کاربران شبکه های اجتماعی به خصوص اینستاگرام,افرادی زیادی به دنبال افزایش فالوور اینستاگرام خود هستند.همانطور که می دانید,روش های زیادی برای جذب فالوور واقعی یا فیک وجود دارد و شما می توانید با توجه به بودجه و نیاز خود,یکی از روش های این مقاله را امتحان کنید.اگر شما هم می خواهید بدون هزینه کردن و به صورت 100% طبیعی فالوورهای خود را افزایش دهید,پس با ما همراه باشید.

قبل از هر چیزی این نکته را به شما بگوییم که روش هایی که در این صفحه برای شما آورده شده است,ربطی به خرید یا ربات های اسپمر ندارد! اگر به خوبی مواردی که گفته می شود را عملی کنید,در مدت کمی فالوورهای زیادی به دست خواهید آورد.برای اینکه به هدف خود برسید,باید یک استراتژی درست که تمام جوانب کار از قبیل برندینگ و افزایش فروش را در خود دارد,اجرا کنید.
 

 

1. یک استراتژی حرفه ای برای صفحه خود داشته باشید.

مدیریت شبکه اجتماعی, بدون برنامه مشخص منجر به هدر رفتن منابع و بازده اندک سرمایه گذاری شما خواهد شد.همین الان که شما دارید این مقاله را می خوانید,یبسیار عالیست و نشان دهنده این می باشد که شما یک هدف خاص را دنبال می کنید.اما این کافی نیست و باید به شکل جامع تر و همراه با سایر شبکه های اجتماعی و یا سایت خود پیش بروید.

به این فکر کنید که هدف شما از افزایش فالوورهای اینستاگرام چیست؟ قطعا دارید به یکی از موارد زیر فکر می کنید :

 

  •  برند اورنس یا آگاهی از برند
  • افزایش فروش
  • افزایش ترافیک سایت


کار کردن روی اهداف بالا به شما کمک می کند تا پایداری بیشتر در کسب و کار خود داشته باشید.با ساختن یک اکانت جذاب و حرف زدن از داستان و اهداف برند خود, می توانید مخاطبین زیادی را با خود همراه کنید.آگاهی از برند می تواند در دراز مدت تاثیر بسیار زیادی در فروش شما داشته باشد و به هیچ وجه نباید از آن غافل شوید.

2. مخاطبین خود را مشخص کنید

از مهمترین مراحل تعیین یک استراتژی محتوا برای اینستاگرام,مشخص کردن مخاطبین هدف می باشد.برای این کار باید از خود سوالات زیر را بپرسید :

 

  1. چند سالشونه؟
  2. کجا زندگی می کنن؟
  3. در چه کاری فعالیت می کنن
  4. هر روز چقدر از اینستاگرام استفاده می کنن
  5. دغدغه و تفریحاتشان چیست


با رسیدن به جواب این سوالات,می توانید اقدام به تولید محتوا کنید.برای مثال اگر مخاطبین شما اغلب تا ساعت 9 شب کار می کنند,بهتر است بین ساعت 10 تا 11 پست بزارید یا اینکه در بین زمان ناهار که افراد به گوشی خود دسترسی دارند.
 

3. یک داستان تجاری زیبا ایجاد کنید

شاید شما بخواهید مراحل تولید یک محصول را با مخاطبان خود به اشتراک بگذارید یا اینکه نظر یکی از کارمندان خود درباره شرکت را در صفحه اینستاگرام خود قرار دهید.یکی دیگر از روش های ساخت داستان های موفقیت و شکست برند,می تواند به اشتراک گذاشتن نظر مشتریان با دیگر افراد باشد.برای مثال از مشتری های خود بخواهید درباره سرویس شما نظر دهند (بدون کم و کاست) و این می تواند به شکل گیری داستان برند و همچنین جلب اعتماد سایر کاربران کمک زیادی بکند.

افزایش فالوور اینستاگرام

مهم نیست که شما چه کاری قرار است انجام دهید,اما همیشه شخصیت,شکل بصری و داستان برند خود را حفظ کنید که این کار در بلند مدت باعث افزایش چشم گیر آگاهی برند شما خواهد شد.

4. یک پروفایل حرفه ای بسازید

اولین چیزی که توجه کاربر را به سمت شما جلب می کندوپروفایلتان است.بیش از دو سوم کسانی که از صفحه شما دیدن می کنند هیچ آشنایی قبلی با کسب و کارتان ندارند.از این رو اگر نتوانید مخاطب خود را قانع کنید که شما یک صفحه حرفه ای و مفید هستیدواین بازی را باخته اید!پروفایل شامل 4 قسمت مختلف می شود از جمله :

  1. نام : که می تواند 30 کاراکتر را در خود جا دهد و اغلب از کلمه کلیدی هدف در آن استفاده می شود.
  2. یوزرنیم (ای دی) : ای دی شما باید مانند سایر شبکه های اجتماعی باشد که در آنها فعالیت دارید.این کار باعث می شود تا مخاطبینتان بتوانند شما را در هر کجا که هستید,به راحتی پیدا کنند.
  3. وبسایت : طراحی وبسایت حرفه ای کمک زیادی به بهتر دیده شدن شما می کند.
  4. بیو (توضیحات) : 150 کاراکتر جا دارید که مخاطبان خود را قانع کنید که شما را دنبال کنند.در این میان از کلمات کلیدی مورد نظرتان هم استفاده کنید.

5. محتوا جذاب تولید کنید

مهمترین کاری که شما می توانید برای بالا بردن تعداد فالوورهای خود انجام دهید,تولید محتوا با کیفیت می باشد.با این کار شما نرخ لایک,کامنت و به اشتراک گذاری پست های خود را بالا می برید و این دقیقا همان چیزی است که اینستاگرام به دنبالش می باشد.

هر آنچه که ارسال می کنید باید برای مخاطبان هدف شما جذاب باشد. هدف شما اطلاع رسانی ، تعامل و سرگرمی آنها با محتوا است.تصاویری که قرار می دهید باید گیرا و مفید باشند.

6. صفحه خود را در سایر پلتفرم ها تبلیغ کنید

اگر در سایر شبکه های اجتماعی یا پلتفرم ها از جمله تیک تاک,یوتیوب یا وبسایت فعالیت دارید,می توانید از مخاطبین خود بخواهید که صفحه شما را دنبال کنند.این کار ساده ترین روش افزایش فالوور اینستاگرام می باشد.دلیلش هم مشخص است! کسانی که تبلیغ شما را می بینند, هم به شما علاقه دارند و هم اینکه از کیفیت محتوا شما راضی هستند.
اگر صفحه اینستاگرام خود را به تازگی ساختید,بهتر است قبل از شروع به تبلیغات حداقل 12 پست در آن قرار دهید.زیرا هیچکس صفحه بی محتوا را دنبال نخواهد کرد.

7. از Nametag اینستاگرام کمک بگیرید

نیم تگ اینستاگرام یک کد قابل اسکن است که به کاربران این اجازه را می دهد,در کمترین زمان ممکن صفحه شما را پیدا کنند.همچنین قبلا هم گفتیم استفاده از روش های آفلاین هم می تواند باعث افزایش فالوورهای شما شود.برای مثال نیم تگ خود را بر روی محصولات و بسته بندی ها قرار دهید تا هر کس با یک گوشی ساده بتواند به صفحه شما دسترسی داشته باشد.

نیم تگ اینستاگرام

برای شخصی سازی کردن نیک تگ صفحه خود,روی سه خط بالا سمت راست کلیک کنید.

8. استفاده از هشتگ های مرتبط

سعی کنید از هشتگ های مرتبط با کار خود که رقابت کم و جستجو بالایی هم دارند استفاده کنید.هشتگ به شما کمک می کند تا کاربر بتواند به محتوا شما دسترسی پیدا کند و یک جور سئو,اما در شبکه های اجتماعی به حساب می آید.در این رابطه یک مقاله جدا تهیه خواهد شد.اما این را در نظر داشته باشید که اگر از هشتگ های نامروبط استفاده کنید,ممکن است صفحه خود را برای همیشه از دست بدهید!

9. تخصصی کار کنید

دقت داشته باشید که هر چقدر تخصصی تر کار کنید,درصد فروش یا همکاری مخاطبان با شما بیشتر خواهد شد.شاید فالوورهای کمتری به دست بیاورید اما همین تعداد فالوور می تواند درامد هم اندازه یا بیشتر از آن چیزی داشته باشد که در ذهنتان است.

اما مادر همه کارهای تخصصی خود اینستاگرام است. هر هفته ، اینستاگرام چالش جدیدی را ایجاد می کند که از کاربران می خواهد در پیرامون این هشتگ تصاویر زیبا تولید کنند و در آخر هم نفر برتر شانس این را دارد که در صفجه اصلی اینستاگرام نمایش داده شود.

10. مکان خود را تگ کنید

هر زمان که یک مکان مشخص در تصویر شما وجود دارد,بهتر است آن را در عکس خود تگ کنید.این کار باعث می شود تا کاربران راحت تر به محتوا دست پیدا کنند.اگر شغل شما موقعیت مکانی ثابتی دارد ، حتما آن را تگ گذاری کرده و مشتریان را به انجام همین کار ترغیب کنید. سپس کاربران می توانند بر روی تگ آن مکان کلیک کرده و تمام عکس ها و داستان های ارسال شده از فروشگاه ، رستوران یا دفتر شما را ببینند. این می تواند به افشای نام تجاری (و حساب اینستاگرام) شما برای افراد بیشتری کمک کند.

زمانی که در یک جشن یا کنفرانس شرکت کرده اید و آن را با مخاطبان خود به اشتراک گذاشته اید,بهتر است حتما از تگ آن مکان هم استفاده کنید.این باعث می شود که بتوانید با کسانی که در آن جشن حضور داشته اند یا می خواهند بیایند ارتباط بیشتری بگیرید.

11. برای رفتن به اکسپلور برنامه ریزی کنید

اکسپلور به قسمتی از اینستاگرام گفته می شود که پست های مورد علاقه شما را از اکانت هایی که هنوز دنبال نکرده اید به شما نشان می دهد.روزانه بیش از 200 میلیون نفر وارد این قسمت می شوند و بهترین فرصتی است که می توانید برای معرفی کسب و کار خود داشته باشید.

برای اینکه وارد اکسپلور شوید,باید یک سری نکات را رعایت کنید که همگی در این مقاله برای شما آماده شده اند.

12. همکاران خود را دنبال کنید

زمانی که یک کاربر را دنبال می کنید,باعث می شود تا آن شخص پروفایل شما را چک کند و اگر محتوا شما مطابق با علایق او باشد,شانس این را دارید که شما را فالو کند.اما این را در نظر داشته باشید که نباید این کار را خیلی سریع انجام دهید چون ممکن است اکانت شما غیر فعال شود.

13 . با افراد دیگر در ارتباط باشید

اینستاگرام هم مانند سایر شبکه های اجتماعی,به شما این اجازه را می دهد تا با سایر کاربران تعامل مستقیم داشته باشید.این کار می تواند با لایک یا پاسخ دادن به نظر دیگران باشد.یا اینکه به دایرکت آنها پیام دهید!البته این کار باید طبیعی باشد و شما با گذاشتن نظارتی مثل "عالی بود" یا "ممنون" نمی توانید موفق شوید.این عمل کمک می کند تا از سه روش مختلف,نظرات بیشتری را به سمت خود جلب کنید :

  • زمانی که شما شخصی را لایک می کنید یا برایش کامنت می گذارید,او کنجکاو می شود که پروفایل شما را چک کند و اگر با محتوا شما ارتباط گرفت شما را دنبال خواهد کرد.
  • وقتی کسی با صفحه شما ارتباط داشته باشد,دنبال کننده های آن شخص می توانند صفحه شما را در لیست فعالیت ها ببینند و این یعنی بازدید بیشتر.
  • تعامل بیشتر یک امتیاز محسوب می شود و شانس شما را برای رسیدن به اکسپلور بیشتر خواهد کرد.

تعامل در اینستاگرام

اگر فکر می کنید که کسب و کار و برند شما,هیچ نمونه دیگری ندارد (البته امکان هم ندارد),می توانید با یوزرها و هشتگ هایی که نزدیک به کار شما هستند کار کنید.

14. کاربران مرتبط را تگ کنید

اگر یک عکس دسته جمعی دارید یا اینکه عکس ربطی به یک عده خاصی داشته باشد,حتما سعی کنید انها را به شکل تگ روی عکس یا با گذاشتن علامت (@) در زیر عکس با خبر کنید.در هر دو صورت اعلان به آنها ارسال خواهد شد.تگ کردن افراد باعث ارتباط بیشتر فرد با محتوا شما شده و ممکن است با بقیه افراد,آن را به اشتراک بگذارند.

همچنین فرد می تواند استوری شما را در استوری خود قرار دهد و با این کار فالوورهای شخص,یوزرنیم شما را خواهند دید و اگر پروفایل شما جذاب باشد قطعا شما را دنبال خواهند کرد.

15. از فالوورهای خود بخواهید که دوستانشان را تگ کنند

شما می توانید با روش های مختلف,فالوورهای خود را ترغیب کنید که دوستانشان در زیر پست شما تگ کنند.این کار می تواند باعث افزایش چشم گیر دنبال کننده های شما شود.البته در بعضی موارد برای تشویق کاربران باید یک جایزه یا امتیازی را در نظر بگیرید.

افزایش فالوور اینستاگرام

16. مداوم پست بزارید

مخاطبان به این دلیل شما را دنبال می کنند که می خواهند محتوایتان را ببینند و از این رو باید آنها را در اولیت خود قرار دهید.همانطور که قبلا گفته شد باید سعی کنید تا تعامل بیشتری با آنها داشته باشید و این باعث بیشتر دیده شدن می شود.

تحلیل ها نشان می دهند که ارسال روزانه یک پست,فالوورهای شما را 4 برابر سریع تر از هفته ای یک پست افزایش می دهد.اما دقت داشته باشید که نباید در پست گذاشتن افراط کنید که این کار باعث آزار مخاطبان خواهد شد.

17. در زمان درست پست بزارید

الگوریتم اینستاگرام بر طبق معیارهای مختلفی کار می کند که یکی از آنها زمان بندی درست می باشد.شما باید در بهترین زمان ممکن فعالیت کنید و این مورد تماما بستگی به نوع مخاطبین شما دارد.برای فهمیدن این موضوع کافیست یک نگاهی به شغل و زمان آزاد آنها بیاندازید و ببینید در چه ساعاتی از روز در اینستاگرام فعالیت دارند.
بهترین زمان برای تست کاربران و سوال پرسیدن از آنها,آخر هفته ها می باشد که مخاطبین در حال استراحت هستند.

18. کپشن های حرفه ای بنویسید

اگرچه اینستاگرام یک پلتفرم دیداری است,اما توضیحات نقش زیادی در بیشتر دیده شدن و تعامل کاربران ایفا می کند.برای کپشن نویسی باید نکات زیر را رعایت کنید :

 

  • مهمترین اطلاعات را در خطوط اول قرار دهید.معمولا توضیحات بعد از چند قطع می شوند و باید برای دیدن آنها روی نواری کلیک کنید تا باز شود.باید بتوانید در کمتر از چند ثانیه""نظر کاربران را به سمت خود جلب کنید.
  • سوال بپرسید.با این کار نرخ تعامل صفحه شما به شکل معجزه آسایی بالا خواهد رفت و در کنار یک تصویر یا ویدیو حرفه ای,این نرخ بیشتر هم خواهد شد.
  • از اموجی ها استفاده کنید.اموجی می تواند نظر کاربر را به سمت جلب کند و بهترین ابزار برای وادار کردن به خواندن کپشن شما خواهد بود.
  • گاهی از کپشن های بلند کمک بگیرید.اینستاگرام به شما این امکان را می دهد که از کپشن های بلند در زیر محتوا خود استفاده کنید و اگر موضوع شما آنقدر پیچیده است که این اجازه را به شما می دهد,پس حتما انجامش دهید.اما برای تصاویر و ویدیوهایی که خود هدف اصلی را می رسانند نیازی به این کار نیست.

19. استوری بزارید

گذاشتن استوری های مرتبط و سر موقع می تواند برای صفحه شما معجزه کند.این کار نرخ تعامل کاربر با صفحه شما را بالا برده و اگر به اکسپلور راه پیدا کنید,فالوورهای زیادی خواهید گرفت.
از هشتگ و لوکیشن در استوری های خود استفاده کنید تا افرادی که شما را دنبال نمی کنند,بتوانند به محتوایتان دسترسی پیدا کنند.

20. از روش های دیگر کمک بگیرید

استوری اینستاگرام به شما این اجازه را می دهد که از اموجی و کلیدهای خاصی برای عکس و فیلم های خود استفاده کنید.برای مثال سوالات بله یا خیر پرسیدن می تواند کاربران را مجاب به ارتباط گرفتن با شما کند.
معمولا بعد از اینکه فرد پروفایل و پست های شما را چک کرد,وارد بخش استوری ها می شود و این آخرین شانس شما برای جذب اوست.پس همیشه با استوری های جذاب,صفحه خود را آپدیت کنید.

21. استفاده از هایلایت استوری

اینستاگرام به شما این اجازه را می دهد که استوری های خود را در دسته بندی های جدا قرار دهید.با این کار می توانید توجه کسانی که برای اولین بار صفحه شما را باز کرده اند جلب کنید.برای مثال با ایجاد یک پک "چرا ما؟" می توانید امکانات و ویژگی های خاص خود را در قالب تصاویر و ویدیو نشان دهید.

هایلایت اینستاگرام

22. لایو بزارید

اینستاگرام مکان مناسبی برای صحبت های زنده است و روز به روز در حال پیشرفت می باشد.با این کار,کاربران حس اعتماد بیشتری نسبت به شما پیدا خواهند کرد و این یعنی افزایش تعامل که هدف اصلی هر شخصی است.وقتی لایو شما تمام شود می توانید آن را برای همیشه پاک کنید و یا به مدت 24 ساعت در دسترس همه قرار دهید.زمانی که شما یک ویدیو لایو را شروع می کنید,به همه فالوورهای شما یک اعلان ارسال می شود که این کار احتمال دیده شدن شما را چندین برابر می کند.
برای اینکه با مخاطبین کاملا جدید رو به رو شوید,با یک شخصی که در زمینه کاری شما فعالیت دارد لایو بروید.یا حتی می توانید با پرداخت مبلغی به اشخاص مختلف,هر روز با یکی از آنها در ویدیو صحبت کنید که این کار باعث افزایش فالوورهای شما خواهد شد.

23. گذاشتن مسابقات جذاب

برای جذب هر چه بیشتر فالوور,از دنبال کننده های خود بخواهید که یک یا چند نفر  را در زیر یکی از پست های شما تگ کنند و در قبال آن شما هم با قرعه کشی یک جایزه برای آنها در نظر بگیرید.همنین می توانید این کار را برای چند حساب انجام دهید و با یک تیر دو نشان بزنید.
از کاربران بخواهید که برای صفحه شما محتوا تولید کنند و سپس با نام و ای دی خودشان پست کنید.با این کار شخص تولید کننده محتوا,از دوستانش می خواهد که پستی که آماده کرده است را لایک کنند.با این کار هم تعداد فالوورهای شما بالا می رود و هم نرخ تعامل افزایش پیدا می کند.

24. تبلیغات اینستاگرام

با دادن تبلیغات به اینستاگرام,شما شانس این را دارید که دقیقا در دیدرس مخاطبان هدف خود قرار بگیرید.شاید این کار هزینه بیشتری داشته باشد,اما قطعا فالوورهای بسیار با کیفیت تری به دست خواهید آورد! دلیلش هم مشخص است.چون آنها با میل 100% درصدی صفحه شما را دنبال کرده اند.
همچنین می توانید در بخش استوری های اینستاگرام هم تبلیغ دهید که همگی تاثیر زیادی در افزایش فالوورهای شما خواهند داشت.

24 روش بالا برای بالا بردن واقعی و دراز مدت فالوورهای شما مفید هستند.اما یک سری راه حل های دیگر هم وجود دارد که می توانید با کمک آنها در کمتر از یک روز""فالوورهای خود را افزایش دهید.به شما پیشنهاد می کنیم اگر آشنایی کافی با الگوریتم و نحوه کار اینستاگرام ندارید""به هیچ وجه از روش های پایین استفاده نکنید.

1. خرید فالوور اینستاگرام

یکی از روش هایی که اغلب افراد از آن استفاده می کنند و در بیشتر مواقع به ضرر آنها تمام می شودوهمین خرید فالوور اینستاگرام است.با این کار شما دستی دستی صفحه خود را از بین خواهید برد.الگوریتم و هوش مصنوعی اینستاگرام پیشرفته تر از آن چیزی است که شما فکر می کنید.پس سعی نکنید با کارهای غیر طبیعی صفحه خود را بالا ببرید.

فالوور اینستاگرام به انواع مختلفی تقسیم می شود که هر کدام قیمت های متفاوتی دارند.انواع آن عبارت است از :

 

  1. فالوور فیک (100%)
  2. فالوور نیمه واقعی (پروفایل واقعی ولی غیر فعال)
  3. فالوور واقعی

دو مورد اول یعنی فالوور فیک و فالوور نیمه واقعی هیچ تاثیری در روند پیشرفت صفحه شما نخواهند داشت و تنها کیفیت صفحه را پایین می آورند.زمانی که شما فالوورهای زیادی داشته باشید اما تعداد لایک و کامنتی که می گیرید بسیار کمتر از آن چیزی باشد که اینستاگرام انتظار داردوالگوریتم نتیجه می گیرد که کیفیت محتوا شما بالا نیست و از این رو احتمال اینکه به کاربران جدید معرفی شوید کاهش پیدا می کند.

2. استفاده از نرم افزارهای فالوور گیر

این مورد هم دقیقا مانند خرید فالوور عمل می کند. در این روش شما اکانت دیگر افراد را فالو و لایک می کنید و در قبال آن امتیازی دریافت خواهید کرد که در آخر می توانید با این امتیازها برای خود فالوور یا لایک بگیرید.99 درصد افرادی که در این اپلیکیشن ها فعالیت دارند,از اکانت های فیک استفاده می کنند و این یعنی با این فالوورها,شما هیچ تعاملی نخواهید داشت.
اپلیکیشن های زیادی چه برای اندروید و چه برای ای ا اس در این زمینه وجود دارد.اما به شما پیشنهاد می کنیم که اگر کیفیت صفحه ای که دارید مهم است,هیچوقت دست به این کار نزنید.


محتوای مرتبط


ثبت نظر


دیدگاه شما

در حال حاضر دیدگاهی برای این محتوا ثبت نشده است