مقالات تولید محتوا

تقویم محتوا چیست؟
دلارام لوایی 1402.10.05

تقویم محتوا برنامه‌ای زمان‌بندی شده و منظم است که ما در آن مواردی مانند زمان و موضوع تولید محتوا، انتشار محتوا، فعالیت‌های تبلیغاتی و به طور کلی همه امور مربوط به دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی محتوایی را تعیین می‌کنیم. اما این برنامه ریزی بر چه اساسی صورت می‌گیرد؟

مطالعه بیشتر
چگونه از ابزارهای هوش مصنوعی برای تولید محتوا استفاده کنیم؟
دلارام لوایی 1402.09.21

هوش مصنوعی مقوله‌ای است که مخصوصا در چند سال اخیر خیلی پررنگ‌ تر شده و معمولا راجع به آن زیاد صحبت می‌شود. توانایی‌ها و دامنه‌ی کاربرد هوش مصنوعی همه افراد را تحت تاثیر قرار داده و باعث می‌شود پیرامون این قضیه سوال‌های زیادی برای آنها ایجاد شود.

مطالعه بیشتر
چرا بازآفرینی محتوا باید یک عنصر کلیدی در استراتژی بازاریابی دیجیتالی شما باشد؟
شکورا آذرخشی 1400.07.19

بازآفرینی محتوا همیشه و در همه حال مخاطبان شما را در مسیر خرید قرار می دهد، آگاهی عمومی را در مورد برند شما افزایش می دهد، رابطه شما و مخاطبان را محکم تر می کند و نهایتا نرخ تبدیل را بیشتر می کند.

مطالعه بیشتر
4 دلیل برای اهمیت محتوای تولید شده توسط کاربر (UGC) در سئوی سایت
سی یو وب 1402.07.03

محتوای تولید شده توسط کاربر برای همه بازاریابان همچون سلاحی مخفی می ماند که به افزایش حجم ترافیک، افزایش میزان فروش و هم چنین بالا بردن رتبه سئو کمک شایانی می کند. اگر تا به حال برای سئوی سایت خود از محتوای تولید شده توسط کاربر استفاده نکرده اید، اکنون زمان مناسبی برای انجام این کار می باشد.

مطالعه بیشتر
چرا محتوای کوتاه و سریع بهتر است؟ چگونه به سادگی محتوای کوتاه تولید کنیم؟
سی یو وب 1400.06.24

محتوای سریع و کوتاه همین بازاریابی موفق امروزی است. محتوای سریع و کوتاه را می توانید با موبایل و خیلی راحت و سریع تولید کنید؛ محتوای سریع و کوتاه تناسب خوبی با مخاطبان دیجیتالی امروز دارد چرا که در دنیای شلوغ امروزه مخاطبان حوصله زیادی ندارند و محتواهای کوتاه را بیشتر می‌بینند. محتوای سریع و کوتاه شامل موارد زیادی می شود، از گیف های متحرک گرفته تا میم های به یاد ماندنی، ویدئوهای کوتاه تا اینفوگرافیک ها همگی جز محتوای کوتاه هستند.  محتوای سریع و کوتاه به سرعت در حال تبدیل شدن به بخش محبوبی از محتوای کامل تر و استراتژی رسانه های اجتماعی است

مطالعه بیشتر
بهترین راه های استفاده از ویدئو در وب سایت
سی یو وب 1400.04.29

به لطف تلفن های هوشمند و دوربین های ارزان قیمت، تولید ویدئوهای با کیفیت اصلا کار سخت و دشوای نبوده است. آیا تولید ویدئو و استفاده از ویدئو در وب سایت، تاثیری بر کسب و کار شما می گذارد؟ و آیا ارزش تلاش دارد؟

مطالعه بیشتر
بهترین سایت های تصاویر استوک در سال 2022
سی یو وب 1400.03.31

استفاده از تصاویر با کیفیت و با وضوح بالا برای اهداف شخصی و یا تجاری، همیشه مورد توجه قرار می گیرد؛ اما در این بین باید برخی مسائل مهم را هم مدنظر قرار داد. به عنوان یک بازاریاب، مسئول تولید محتوا و یا صاحب کسب و کار تجارت الکترونیک، برای بهبود وضعیت کسب و کار خود، حتما باید از تصاویر بسیار خیره کننده و جذاب استفاده کنید.

مطالعه بیشتر
7 روش بازآفرینی محتوا و افزایش مشتری
سی یو وب 1400.03.24

تیم شما، هر چقدر هم بزرگ باشد، بازآفرینی محتوا، می تواند راه حلی برای کاهش حجم کار تولید محتوا باشد. بعلاوه بازآفرینی محتوا روش خوبیست که به شما کمک می کند تا برای افراد بیشتری محتوا تولید کنید، آن هم به روشی که خودشان بیشتر ترجیح می دهند.

مطالعه بیشتر
تفاوت میان مخاطب هدف و پرسونا چیست
سی یو وب 1399.05.05

شناخت تفاوت های مخاطب هدف و پرسونا به شما در نوشتن محتوای مناسب کاربر، تعیین ستراژی بازاریابی وانتخاب زبان برند کمک می کند.

مطالعه بیشتر
تولید محتوا با کیفیت اینستاگرام بدون هیچ دانشی | پست اینستاگرام
ali 1399.04.04

تولید محتوا با کیفیت اینستاگرام بدون هیچ دانشی | آموزش ساخت پست اینستاگرام بدون نیاز به نرم افزار یا توانایی خاصی.همین حالا مدیریت پیجتان را خود بر عهده بگیرید.

مطالعه بیشتر
آموزش 0 تا 100 تولید محتوا به صورت کاملا رایگان
ali 1399.04.02

آموزش 0 تا 100 تولید محتوا به صورت کاملا رایگان.شما هم می توانید با دیدن آموزش های ما به یک تولید کننده محتوا حرفه ای تبدیل شوید.

مطالعه بیشتر
4 روش بهبود محتوا از طریق شبکه های اجتماعی
سی یو وب 1399.02.27

آیا می خواهید محتوای ارزشمندتری برای مخاطبتان فراهم کنید؟ شبکه ی اجتماعی می تواند به شما کمک کند.

مطالعه بیشتر
شش استاندارد برای عالی بودن محتوا
سی یو وب 1399.02.18

آنچه که محتوای عالی تلقی می شود، دائما در حال تحول است، به ویژه هنگامی که کاربران بطور متفاوتی شروع به جستجو و فهمیدن محتوا می کنند.

مطالعه بیشتر
چگونه یک داستان برای کسب و کارمان طراحی کنیم؟
سی یو وب 1398.06.19

در این مقاله قصد داریم چگونگی خلق یک داستان کسب و کار (برنداستوری) موفق را شرح دهیم و فاکتورهای مهم آن را بررسی کنیم.

مطالعه بیشتر
عصر جدید ، عصری جدید برای تلویزیون
سی یو وب 1398.04.05

برنامه عصر جدید مخاطب فراوانی دارد اما نه آنهایی که دو ساعت پای تلویزیون نشسته و کل برنامه را ببینند ، یک تیم هماهنگ و رسانه ای در پس برنامه عصر جدید از ابتدا با حضور پر رنگ در اینستاگرام و پخش قسمت های جذاب برنامه تلاش کردند تا مخاطبان را به وجد آورده و پای تلویزیون بنشانند .

مطالعه بیشتر
تولید محتوا برای محصولات
سی یو وب 1398.04.22

نوشتن محتوای محصولی که مردم را ترغیب به خرید کند، کار آسانی نیست، در این مقاله ما چند نکته مهم در تولید محتوای فروشگاهی که رعایت آنها باعث افزایش فروش می شود را به شما می گوییم.

مطالعه بیشتر
تکنیک های تولید محتوا( بخش دوم)
سی یو وب 1396.06.18

تولید محتوا بر اساس اصول سئو بسیار مهم است .در این مقاله به شرح تکنیکهای تولید محتوا مناسب و بهینه شده برای وب سایت پرداخته ایم. باتوجه به الگوریتم های جستجو گوگل تولید محتوا اهمیت بیشتری پیدا کرده است . ما در سی یو وب کرج در انجام این مهم همراه شما خواهیم بود.

مطالعه بیشتر
10 تکنیک اصولی تولید محتوا
سی یو وب 1402.07.01

تولید محتوا مناسب برای کسب و کار ، زمانبر و مستلزم داشتن مهارت می باشد.گروه پشتیبانی ، تولید محتوا و طراحی سی یو وب همراه شما در تولید انواع محتوا متنی ، تخصصی ، ویدئو ، اینفوگراف و غیره می باشد. در تولید محتوا موارد زیادی است که باید رعایت شود تا در نتایج جستجو دیده شوید.

مطالعه بیشتر