یوتیوب با قابلیت‌های جدیدی در راه است

سی یو وب 1402.08.21 223 0 0

یوتیوب به منظور بهبود محافظت از نوجوانان، ویژگی‌های جدیدی را معرفی کرده است. این شرکت درحال حاضر دارای قوانین سختگیرانه‌ای برای حفاظت از نوجوانان است؛ با این حال، همواره افرادی وجود دارند که سعی در دور زدن این محافظت‌ها دارند.
در ابتدای هفته جاری، یوتیوب مجموعه‌ای از ویژگی‌های جدید را معرفی کرد که بهبود محافظت از نوجوانان را هدف قرار داده است. این شرکت این ویژگی‌ها را با همکاری یک کمیته مشاوره جوانان و خانواده‌ها ارتقاء داده است.
یوتیوب اکنون تلاش می‌کند پیشنهادهای مکرر ویدیوهایی که مرتبط با محتوای حساس، از جمله مقایسه ویژگی‌های فیزیکی یا نمایش پرخاشگری اجتماعی هستند، را محدود کند.
تغییرات دیگری که یوتیوب ایجاد کرده است، شامل بهبود ویژگی‌های Take a Break و یادآوری‌های زمان خواب است تا این ابزارها از نظر بصری برجسته‌تر و بیشتر دیده شوند. این تغییرات برای کاربران زیر ۱۸ سالی که از این ابزارها استفاده می‌کنند، اعمال می‌شود.
ویژگی‌های محدودکننده‌ی یوتیوب برای محافظت از نوجوانان، در ویدیوهای کوتاه و بلند اعمال می‌شود. می‌توان تنظیمات پیش‌فرض یادآوری‌های Take a Break را بر روی هر ساعتی انجام داد.
در پایان، یوتیوب اعلام کرده است که پنل‌های منابع بحران به صورت تمام‌صفحه ارائه خواهند شد. این اقدام به امید این است که کمک به بینندگانی که در یوتیوب به دنبال اطلاعات مرتبط با موضوعاتی نظیر خودکشی، خودآزاری و اختلالات پرخوری هستند، نماید.
 


محتوای مرتبط


ثبت نظر


دیدگاه شما

در حال حاضر دیدگاهی برای این محتوا ثبت نشده است