هک حساب کاربری فیسبوک در توئیتر و اینستاگرام

سی یو وب 1398.11.19 1877 0 0

هکرها روز جمعه به طور موقت حساب های فیس بوک (face book) را در توییتر و اینستاگرام از طریق یک پلت فرم شخص ثالث به دست گرفتند و نگرانی هایی را درباره امنیت شبکه های اجتماعی ایجاد کردند. در حال حاضر هر دو حساب به حالت عادی برگشته اند.
دیروز جمعه، حدود ساعت 3:50 بعد از ظهر ، گروه هکرهای OurMine از حساب توییتر(twitter) فیس بوک توییت کردند.

هک فیسبوک در توئیتر

همین گروه همچنین در ماه ژانویه قبل از SuperBowl ، حساب های توییتر بیش از ده تیم NFL را ربوده و همچنین حساب های افراد مشهوی مانند مدیر عامل فیس بوک مارک زاکربرگ ، مدیر عامل توییتر جک دورسی و مدیر عامل گوگل ساندر پیچای را نیز هک کرده اند.
این گروه در توئیتی گفت: "خوب ، حتی فیس بوک نیز هک شده است ،اما حداقل امنیت آنها بهتر از توییتر است." هکرها همچنین حساب توییتر را برای سرویس پیام رسانی فیس بوک به خطر انداختند.
تقریباً بطور همزمان ، این گروه حساب اینستاگرام فیسبوک را در دست گرفت و عکس هایی از آرم خود را منتشر کرد.

سخنگوی توییتر تأیید کرد که حساب فیسبوک از طریق پلتفرم شخص ثالث هک شده است. وی در بیانیه ای گفت: "به محض اینکه ما از موضوع آگاه شدیم ، حساب های مرتبط را قفل کردیم و برای بازگرداندن آنها، با همکاران خود در فیسبوک همکاری نزدیک داریم." توییتر از پلتفرم شخص ثالث نامی نبرد، اما تصویری از توئیت ها نشان می دهد که ارسال ها از ابزار مدیریت رسانه های اجتماعی Khoros  گرفته شده است. اینستاگرام و Khoros  پاسخ سریعی  به درخواست اظهار نظر ندادند.


محتوای مرتبط


ثبت نظر


دیدگاه شما

در حال حاضر دیدگاهی برای این محتوا ثبت نشده است