معرفی اپلیکیشن های اندروید و ios

سی یو وب 1397.07.10 2691 0 0

اصطلاحا به برنامه هایی که روی موبایل اجرا می شوند ،  اپلیکیشن می گویند. امروزه تقریبا همه ما تعداد زیادی اپلیکیشن روی تلفن همراه خود داریم ، اپلیکشن های بازی جز پرطرفدار ترین برنامه ها هستند. در این مقاله قصد دارم چند اپلیکیشن پزشکی ، بازی و کاربردی را به شما معرفی کنم.

My Pillbox

این اپلیکیشن کاربردی در دسته اپلیکیشنهای پزشکی قرار داد ومناسب افرادی است که در روز تعداد زیادی قرص مصرف می کنند و شاید بخاطر سپردن زمان مصرف آنها برایشان مشکل باشد. در این اپلیکیشن می توانید 12 نوع دارو (قرص ، کپسول، قطره و ...) را دسته بندی کنید. همچنین امکان دسته بندی دارو ها براساس 9 رنگ مختلف نیز امکان پذیر است. امکان وارد کردن اطلاعاتی مثل تاریخ شروع مصرف دارو ، پزشکی که آن را تجویز کرده و علت مصرف را هم اضافه نمایید.

 

First Aid – American Red Cross

از این اپلیکیشن برای آموزش و ارائه کمک های اولیه توسط ویدئو های آموزشی و دستور العمل های گام به گام استفاده می شود ، تقریبا 3900 کاربر از آن استفاده کرده اند و امتیاز 4.7 از 5 را دارد ، که بیانگر علت کسب جوایز متعدد است.  همراه داشتن همچین اپلیکیشنی برای همه ضروری است.

 

پزشک طرح

این اپلیکیشن پزشکی به زبان فارسی است شامل نسخه آماده بیمار در بخش های داخلی ، اطفال ، عمومی ، روان پزشکی ، پوست و مو ، گوش و حلق و بینی و زنان است.نصب  این اپلیکیشن رایگان است اما استفاده از خدمات آن شامل هزینه می باشد.

 

TripAdvisor

TripAdvisor یکی از اپلیکیشن های کاربردی برای انتخاب مقصد گردشگری است. این اپلیکیشن با ارائه بازخورد از نظر هزاران مسافر واقعی ، اطلاعات جامعی راجع به اماکن دیدنی و هتل ها  به همراه قیمت و امکانات آنها را در اختیار شما قرار می دهد.

 

اگر شما هم از طرفداران طراحی اپلیکیشن بازی هستید در ادامه بهترین بازی های روز را به شما معرفی می کنم:

INKS

این اپلیکیشن یک بازی آرامش بخش را برای شما به ارمغان می آورد. رنگها در این بازی نقش ویژه ای دارند و ساخت شرکت State of Play است.در این بازی با پرتاب گلوله های رنگی ، رنگ آنها با جلوه و به همراه افکت صدای جالب به زیبایی پخش می شود .

قیمت بازی INKS : 2.99$  است.

 

Dragon Hills 2

بازی بعدی که می خواهم به شما معرفی کنم ، Dragon Hills 2 است که هم نسخه اندروید و هم ios دارد. در این بازی شما در نقش یک دختر کوچک مانع ورود زامبی ها می شوید . این بازی محیطی رنگارنگ ، سرعت بالا و انفجارهایی با جلوه های ویژه دارد.

قیمت نسخه ios این بازی 2.99 $ و نسخه اندروید آن رایگان است.

 

Waze

Waze یک اپلیکیشن مسیر یابی است که با توجه به ترافیک مسیر منتخب را به شما نشان می دهد.از مزایای این اپلیکیشن این است که شما می توانید به آن دیتا اضافه کنید. مثل اضافه کردن حضور پلیس ، دوربین یا تصادف که باعث ترافیک در مسیری شده است.این اپلیکیشن همچنین پمپ بنزین ها و رستوران های مسیر را نیز نشان می دهد. می توانید این برنامه را به رایگان در اندروید و ios دانلود کنید.

 


محتوای مرتبط


ثبت نظر


دیدگاه شما

در حال حاضر دیدگاهی برای این محتوا ثبت نشده است