فهرست بیشترین جستجوهای گوگل در سال 2023

سی یو وب 1402.09.21 364 0 0

گزارش سالانه جستجوهای گوگل برای سال 2023 نشان می‌دهد که مسائل بین‌المللی همچون "جنگ در غزه"، "زیردریایی تایتانیک"، و "زمین‌لرزه ترکیه" جزو پرجستجوترین موضوعات بوده‌اند. در بخش اخبار، "طوفان هیلاری" و "طوفان ایدالیا" نیز جایگاه‌های بالایی را به خود اختصاص داده‌اند.

در فهرست معروفیت چهره‌ها، نام‌هایی همچون "دامار هملین"، "جرمی رنر"، و "کیلیان امباپه" در میان پرجستجوترین افراد قرار دارند. در دنیای سینما، فیلم‌های "باربی" و "اوپنهایمر" به‌ترتیب برترین جستجوها را داشته‌اند، و سریال‌های "لست آو آس" و "ونزدی" در بخش تلویزیون نیز محبوبیت زیادی داشته‌اند.

به عنوان بازی پرجستجوتر، "Hogwarts Legacy" و به‌عنوان آهنگ پرجستجوتر، "Idol" از Yoasobi به چشم می‌خورند. همچنین "شکیرا" به‌عنوان خواننده محبوب سال 2023 شناخته شده است.

در دنیای ورزش، تیم "اینتر میامی" به‌خاطر حضور "لیونل مسی" جزو پرطرفدارترین‌ها بوده و گوگل به مناسبت بیست‌وپنجمین سالگرد تولد موتور جستجوی خود، فهرست برترین جستجوهای تاریخ خود را منتشر کرده است. این فهرست شامل موضوعات متنوعی از جمله پرجستجوترین ورزشکار جهان "کریستیانو رونالدو" و پرجستجوترین فیلم یا سریال "هری پاتر" می‌باشد.


محتوای مرتبط


ثبت نظر


دیدگاه شما

در حال حاضر دیدگاهی برای این محتوا ثبت نشده است