IOS18 سیستم عاملی انقلابی با قابلیت های جدید

سی یو وب 1402.08.22 278 1 0

چند روز پیش، بلومبرگ اعلام کرد که شرکت اپل قصد دارد با توقف توسعه ویژگی‌های جدید در سیستم‌عامل iOS 18، بر روی رفع باگ‌ها و بهبود عملکرد آن متمرکز شود. حالا، این خبرگزاری در گزارش جدیدی اظهار کرده است که iOS 18 یک به‌روزرسانی جاه‌طلبانه و انقلابی خواهد داشت.
مارک گرمن، خبرنگار بلومبرگ، در گزارشی اعلام کرده است که اپل، iOS 18 را یک سیستم‌عامل جاه‌طلبانه معرفی کرده و به نظر می‌رسد که این شرکت قصد دارد نسخه جدید iOS را با افزودن ویژگی‌ها و طراحی‌های جدید به همراه بهبودهای چشمگیر در عملکرد و امنیت عرضه کند.
گرمن تاکید دارد که پس از مدت‌ها از آپدیت‌های معمولی، به نظر می‌رسد اپل  در سال 2024 به نسخه انقلابی سیستم‌عامل iOS دست پیدا کرده باشد. این به‌روزرسانی انقلابی از طراحی و ویژگی‌های جدید بهره خواهد برد و امنیت و عملکرد آن را بهبود خواهد بخشید.
گزارش‌های قبلی بلومبرگ نیز اشاره کرده‌اند که اپل در iOS 18 به هوش مصنوعی تمرکز خواهد کرد. این موضوع با توجه به تأکید اخیر اپل بر هوش مصنوعی مولد و جلب توجه سرمایه‌گذاران در این زمینه، مطابق با انتظارات به نظر می‌رسد.
تا زمان برگزاری رویداد WWDC 2024 و معرفی رسمی نسخه جدید سیستم‌عامل iOS، جزئیات دقیقی درباره این به‌روزرسانی منتشر نشده است. بنابراین، منتظر میمانیم تا اطلاعات بیشتری در دسترس قرار بگیرد. 


محتوای مرتبط


ثبت نظر


دیدگاه شما

در حال حاضر دیدگاهی برای این محتوا ثبت نشده است