حذف جی میل کاربران غیر فعال

سی یو وب 1402.08.25 303 0 0

گوگل قصد دارد حساب‌های جی‌میلی که به مدت دو سال غیرفعال بوده‌اند را حذف کند. این تصمیم به منظور به‌روزرسانی سیاست امنیتی گوگل اتخاذ شده است. به طور کلی، همهٔ حساب‌های جی‌میل شخصی که برای مدت حداقل دو سال غیرفعال بوده‌اند، به این پاکسازی تحت عنوان حذف حساب‌های غیرفعال گوگل وارد می‌شوند. این سیاست جدید از دسامبر سال جاری آغاز خواهد شد.
گوگل اعلام کرده که این اقدام به منظور محدود کردن زمانی است که اطلاعات شخصی بی‌استفاده حساب‌های غیرفعال در اختیار گوگل باقی می‌ماند. این تغییر به جلوگیری از تهدیدهای امنیتی مانند فیشینگ، سرقت حساب و کلاهبرداری کمک خواهد کرد. به طور کلی، حساب‌های گوگل غیرفعال در معرض خطر بیشتری از نظر امنیت قرار دارند و این تصمیم به افزایش امنیت حساب‌های فعال کمک خواهد کرد.

 

گوگل قبل از حذف حساب‌های غیرفعال، اعلان‌های متعددی به دارندگان این حساب‌ها ارسال خواهد کرد. این اعلان‌ها به نشانی ایمیل ریکاوری حساب جی‌میل نیز ارسال خواهند شد. برای جلوگیری از حذف حساب، دارندگان می‌توانند با باز کردن یا ارسال ایمیل، باز کردن گوگل درایو، یا دانلود اپلیکیشن از گوگل پلی از حساب خود استفاده کنند. همچنین، وقتی وارد حساب خود شده‌اند، با انجام یک جست‌وجو در گوگل نیز می‌توانند از حذف حساب جلوگیری کنند.
به گزارش گیزمو چاینا، جی‌میل همچنان به عنوان یک پلتفرم ایمیل بزرگ ادامه دارد و این اقدام امنیتی از گوگل به نفع کاربران فعال و در برابر تهدیدهای امنیتی افزایش خواهد یافت. حساب‌های گوگلی که فعالیتی مانند ارسال ویدئو در یوتیوب داشته باشند، مستثنی از این حذف شده و از این اقدام امنیتی مستفید نخواهند شد.


محتوای مرتبط


ثبت نظر


دیدگاه شما

در حال حاضر دیدگاهی برای این محتوا ثبت نشده است