بروزرسانی جدید Google Maps

سی یو وب 1398.11.23 2118 0 0

در بروزرسانی جدید چندین ویژگی جدید در اپلیکیشن گوگل مپز در آیفون و اندروید اضافه شده است تا مسیریابی شما آسانتر شود.
برای تجلیل از پانزدهمین سالگرد Google Maps، گوگل در حال به روزرسانی بزرگی در اپلیکیشن برنامه ریزی و ناوبری خود برای آیفون و اندروید است. تا در صورت استفاده از حمل و نقل عمومی در سفر خود، اطلاعات جزئی تری در مورد اینکه در سفرخود با چه چیزهایی مواجه می شوید در اختیار شما قرار دهد.
گوگل از زمان راه اندازی در سال 2005، maps را از یک ابزار ناوبری به یک سرویس مسافرتی و تفریحی کاملتر تبدیل کرده است که می تواند به شما در انجام هر کاری از رزرو غذا تا مدیریت مسیر سفر و پیدا کردن پمپ های بنزین و گاز در مسیر کمک می کند.
به روز رسانی جدید، کارایی نقشه ها را برای کسانی که از حمل و نقل عمومی استفاده می کنند گسترش می دهد و نشان می دهد که یک مسیر چقدر شلوغ یا دارای ترا فیک است، و همچنین اینکه امنیت در طول سفر به صورت عادی وجود دارد یا خیر.

نحوه استفاده از ابزارهای جدید Google Maps

به روزرسانی جدید Google Maps چندین ابزار مفید را ارائه می دهد و اطلاعاتی را که در زمان سفر با وسایل حمل و نقل عمومی به آنها نیاز دارید در اختیار شما قرار می دهد.

در ادامه در مورد پنج بخش جدید Google Maps و نحوه استفاده از آنها توضیح می دهیم.

بخش explore یا کاوش. در بخش explore، می توانید دریابید چه اتفاقاتی در اطراف شما در حال وقوع است و مکان هایی برای غذا خوردن و انجام دادن کارهای مورد نظر خود پیدا کنید.

بخش Commute یا رفت و آمد. که در نسخه قبلی نیز وجود داشت. در این بخش می توانید دستورالعمل های مرحله به مرحله را برای سفر خود - در صورت مسافرت با ماشین، با سیستم حمل و نقل عمومی، پیاده یا دوچرخه - دریافت کنید.
در حال حاضر، می توانید هنگام انتخاب خط حمل و نقل خود، ببینید که اتوبوس، مترو یا قطار انتخابی شما چقدر شلوغ و یا خالی است.

با این بروزرسانی، همچنین می توانید اطلاعاتی را در مورد اینکه ویژگیهایی که در دسترس با وسیله حمل و نقل عمومی خاص وجود دارد به دست می آورید که این اطلاعات توسط راننده وارد می شود. مثلا اینکه دمای آن چقدر است، بخش مجزا برای بانوان وجود دارد یا خیر، و امنیت در آن وجود دارد یا خیر.

Save یا ذخیره. مکانهای ذخیره شده شما قبلاً در منوی پیمایش در گوشه سمت چپ بالا قرار می گرفتند.

اکنون می توانید مکان هایی را که ذخیره کرده اید در پایین اپلیکیشن maps در زیر گزینه ی save ببینید.

Contribute یا مشارکت. بخش Contribute، که قبلاً Your contributions نامگذاری شده بود، به شما امکان می دهد تا نظرات و عکسهای مکانهای جالبی را که بازدید کرده اید به اشتراک بگذارید، مکان مفقود شده را روی نقشه اضافه کنید و ویرایشهایی را به نقشه پیشنهاد دهید.

اگر به برنامه راهنمای محلی گوگل بپیوندید، می توانید برای کمک های خود امتیاز کسب کنید و جوایزی از قبیل اشتراک رایگان شش ماهه در Google One را بدست آورید.

Updates یا به روزرسانی ها. این بخش جدید کمی شبیه به بخش قدیمی تر For you است و به شما امکان می دهد با راهنمایی های افراد محلی و اطلاعات منتشر شده در Surface و The Infatation اتفاقات اطراف خود را ببینید.

اگر هنوز نسخه جدید را ندارید، منتظر باشید. زیرا گوگل تمایل دارد به روزرسانی برنامه ها را به آرامی و در طی روزها و هفته ها انجام دهد. 


محتوای مرتبط


ثبت نظر


دیدگاه شما

در حال حاضر دیدگاهی برای این محتوا ثبت نشده است