برقراری تماس های صوتی گروهی در واتساپ

سی یو وب 1402.08.28 905 0 0

امروز متا اعلام کرده است که تماس‌های صوتی در واتس‌اپ را برای گروه‌هایی با حداکثر ۱۲۸ نفر در دسترس قرار می‌دهد. این ویژگی، که قبلاً در دیسکورد و تلگرام مشاهده شده بود، اکنون به‌ وسیله واتس‌اپ نیز قابل استفاده است. با استفاده از این قابلیت جدید، کاربران می‌توانند به‌ صورت همزمان در گروه‌ها تماس‌های صوتی برقرار کنند و در کنار آن، پیام‌های متنی نیز ارسال کنند.

به گزارش منتشرشده، این ویژگی ابتدا در ماه آگوست امسال (مرداد ۱۴۰۲) به‌صورت آزمایشی معرفی شد. هنگامی که تماس‌های صوتی در واتس‌اپ برقرار می‌شود، یک نماد کوچک موج در سمت راست بالای گروه ظاهر می‌شود. سپس یک پیام کوچک با یک دکمه سبز برای شروع تماس صوتی ظاهر می‌شود که کاربران باید روی آن کلیک کنند. اعضای گروه نیز با کلیک روی اعلان می‌توانند به تماس ملحق شوند.

 

تماس‌های صوتی در واتس‌اپ با محدودیت‌هایی همراه است، از جمله اینکه اگر همه اعضا تماس را ترک کنند یا تنها یک نفر در تماس بماند ولی پس از ۶۰ دقیقه هیچ کس به تماس ملحق نشود، تماس به‌طور خودکار پایان می‌یابد.

به علاوه، یک بنر در پایین صفحه نشان می‌دهد که کدام افراد در حال حاضر در چت صوتی حضور دارند و در طول تماس، بنر حاوی تعداد اعضا و وضعیت تماس در بالای صفحه باقی می‌ماند. برای ترک تماس، کاربران می‌توانند روی نماد ضربدر قرمز در سمت راست نوار بالای صفحه کلیک کنند، همچنین دکمه‌ای برای بی‌صدا کردن تماس در سمت چپ نوار نیز وجود دارد.

واتس‌اپ اخیراً به‌طور فعال ویژگی‌های جدیدی را به برنامه خود اضافه کرده و آزمایش‌های بسیاری را انجام داده است. این شامل توانایی استفاده از چند حساب در یک دستگاه و گسترش ویژگی‌های کانال‌ها نیز می‌شود.


محتوای مرتبط


ثبت نظر


دیدگاه شما

در حال حاضر دیدگاهی برای این محتوا ثبت نشده است