چطور فالوورهای بیشتری در توییتر کسب کنیم

سی یو وب 1397.04.21 2526 0 0

محققان MIT اخیرا مقاله ای را در زمینه مدیریت شبکه های اجتماعی منتشر کرده اند که نشان می دهد چگونه فالور بیشتری را در توئیتر(twitter) به دست آورند. آنها  برای یافتن فرمول مناسب هزاران تعامل و سناریو را مورد آزمایش قرار دادند. بینش کلیدی شامل چگونگی افزایش نرخ تبدیل تا 30٪ می شود.

نفوذ به شبکه های اجتماعی

زمینه تحقیقات مقاله ایجاد یک راه برای تبلیغ گروه های نظامی جهت ارتباط با کاربران و نفوذ روی آنهاست.این روش برای بازاریابی های تجاری نیز به خوبی جواب می دهد.

این مقاله روی استراتژی ها وباز کردن راه ها جهت کسب تعداد بیشتری فالور تحقیق کرده است.



بینش های علمی در به دست آوردن فالور توئیتر

محققان کشف کردند ، سه ویژگی بر احتمال اینکه فردی شما را فالو کند ، موثرند:

- تعداد دوستان و فالور های هدف

- همپوشانی دردوستان و فالورها بین کاربر هدف و حساب کاربری شما

- زمانی که کاربر هدف دارای همپوشانی بزرگ و تعداد زیادی از دوستان است ، احتمال فالو افزایش می یابد.

این آزمایش بر نوع تعامل، ویژگی ها و ساختار گراف متمرکز است.

تعامل ها

سه نوع تعامل به تنهایی و ترکیبی استفاده شده اند.هدف این بود که ببینند کدام تعاملات بیشترین فالور توئیتر (twitter)را به دست می آورند.

-Retweet

- Reply

- Follow

محققان این تعاملات را با هم ادغام و همگام کردند ، تا ببینند کدام روش بیشتر هدف را به فالوور تبدیل می کند.این آزمایش با جستجوی کلمات کلیدی مرتبط شروع شد.جستجو و تعامل در فواصل زمانی تصادفی تقریبا دو ساعت یکبار انجام شد تا نتیجه طبیعی تر باشد.

هیچ سوالی نبود که کدام روش بیشترین هدف را پوشش داد.Following and retweeting نرخ تبدیل 30 درصد را کاملا ایجاد کرد.

جذب فالور در توئیتر

آیا تعداد فالورها در جذب بیشتر فالور موثر است؟

آزمایش بعدی رویکرد فالو و retweet است.آنها می خواستند ببیند آیا وجود فالورهای زیاد روی نرخ تبدیل موثر است یا خیر.نتایج نشان داد وجود فالورهای زیاد بر روی نرخ تبدیل تاثیر فراوانی ندارد.

آیا همپوشانی فالورها به کسب فالور بیشتر کمک می کند؟

مجموعه بعدی آزمایش محققان، انتخاب فالور از کاربرانی بود که در حال حاضر آن حساب کاربری مورد نظر در توییتر را دنبال می کردند .نتایج نشان داد ، همپوشانی بیشتر در فالورها بین هدف و حساب کاربری مورد تحقیق ، موجب نرخ تبدیل بیشتری می شود.همپوشانی فالور نقش مهمی در افزایش فالور ایفا می‌کند.

جذب فالور در مقابل تبلیغ

محققان معتقدند که این تکنیک می تواند برای نفوذ به مردم جهت ایجاد نظرات مثبت در مورد یک نام تجاری یا محصول مورد استفاده قرار گیرد. مشهود است که تاثیر روی فالورها در توئیتر می تواند از تبلیغات پولی مؤثرترباشد ، زیرا عنصر اعتماد وجود دارد.


محتوای مرتبط


ثبت نظر


دیدگاه شما

در حال حاضر دیدگاهی برای این محتوا ثبت نشده است