5 دلیل نیاز به پشتیبانی وب سایت

سی یو وب 1398.10.09 3664 1 0

ما از بازخورد مشتریان به این نتیجه رسیده ایم که پشتیبانی سایت، بالاترین مزایا و بازدهی را برای مشتریانمان دارد. پشتیبانی سایت شامل به روزرسانی، ایجاد تغییر در وب سایت و انجام بررسی بالابودن سایت و رفع خطاهای احتمالی است.

حتماً این حس را تجربه کرده اید؛ در حال خرید یک دستگاه جدید (گران قیمت) در فروشگاه هستید و صندوقدار از شما می خواهد که برای بیمه، مبلغ اضافی را بپردازید. در این لحظه به این فکر خواهید کرد، آیا این هزینه ی اضافی، واقعاً ارزش دارد؟ هنگامی که به تازگی وب سایتی راه اندازی کرده اید نیز، این سؤال که، آیا وب سایت خود را به یک شرکت پشتیبانی سایت بسپارم یا نه، می تواند همینطور باشد. اما هنگامی که نوبت اضافه شدن پشتیبانی به وب سایت می رسد، ارزش و مزایای آن می تواند بسیار بیشتر از چیزی باشد که در پیشخوان آن فروشگاه وجود داشت.

وب سایتی که ROI (بازگشت سرمایه) خوبی تولید کند، یک دارایی زنده، در حال تنفس و تغییر در تجارت شماست. ایجاد و نگهداری چنین وب سایتی باید بیش از یک معامله تجاری باشد، زیرا وب سایت شما یک فروشگاه دیجیتال و راه ارتباطی شما با مشتری، خریداران و بازدیدکنندگان است.

در سی یو وب، تقریباً تمام مشتریان طراحی سایت، پشتیبانی سایت خود را نیز به ما می سپارند. چرا؟ از آنجا که وب سایت های مؤثر، تغییر می کنند و تکامل می یابند، و سی یو وب، ارزش بالایی را در ارائه راه حل جامع و طولانی مدت وب، ارائه می دهد. ما همراه وب سایت شما هستیم، نه فقط شرکت طراحی وب سایت شما.

چند دلیل مهم برای دریافت خدمات پشتیبانی سایت وجود دارد:

1)  هنگامی که سرتان شلوغ است، پشتیبانی سایت فراموش نمی شود

همه ما اهداف و لیست هایی برای انجام کارهای روزمره داریم تا مواردی که مورد نیاز است را ،انجام دهیم و فراموش نکنیم، اما همیشه خطاهایی رخ می دهد. چند مورد وجود دارد که برای حفظ عملکرد وب سایت باید به موقع انجام شود. مواردی مانند تمدید دامنه. فراموش کردن تمدید دامنه که بسیار مهم نیز هست به آسانی می تواند اتفاق بیفتد. (مهم نیست چند بار ایمیل های یادآوری برای شما ارسال شود). خوشبختانه، با پشتیبانی سایت، دامنه شما در چک لیست شخص دیگری قرار دارد. (اگر از پشتیبانی وب سایت سی یو وب استفاده می کنید، دامنه شما در چک لیست بیش از یک نفر قرار دارد). بنابراین مهم نیست که سرتان چقدر شلوغ شود، وب سایت شما هنوز هم مشغول دریافت ترافیک خواهد بود، زیرا دامنه شما منقضی نمی شود - و همین طور هم سرویس میزبانی سایت و... .

2)  فناوری، دارای تاریخ انقضاء است. اما تیم پشتیبانی وب سایت، به روز رسانی ها و اصلاحات را انجام می دهد.

این روزها سرعت پیشرفت تکنولوژی و فناوریهای جدید بسیار زیاد است. تکنولوژیها به سرعت جای خود را به تکنولوژیهای جدید می دهند. وب سایت به خودی خود به این سرعت منقضی نمی شود ولی با گذشت هر ماه و سال، روشهای جدید طراحی سایت، الگوریتم هایGoogle ، ویژگی هایی که می توانند به سایت شما اضافه شوند و تکنیک های تجربه کاربری جدیدی ارائه می شوند که تکنولوژیهای قبلی را کنار می زنند.

پشتیبان سایت، با بررسی این که آیا سایت شما به یک بروزرسانی دقیق، اضافه کردن یک ویژگی جدید یا انجام چند به روزرسانی ساده نیاز دارد، به طور کامل خدماتی را که نیاز دارید فراهم می کند. آیا وقتی که پیشخوان وردپرس زمان بروزرسانی را به شما اعلام می کند، می توانید این کار را خودتان انجام دهید؟ البته که می توانید! اما گاهی اوقات بخشهای دیگری از سایت شما تحت تأثیر این به روزرسانی قرار می گیرد و یک تیم پشتیبانی سایت وردپرس کمک می کند تا اطمینان حاصل کنید که همه چیز پس از بروزرسانی به درستی کار می کند و اگر مشکلی پیش آمد، آن را برطرف می کند.

3) اگر وب سایت از دسترس خارج شود چه کار می کنید؟ پشتیبان وب سایت، این مشکل را برطرف می کند.

این مشکل، ممکن است به ندرت اتفاق بیفتد. اما وب سایت های هک شده خطری در صنعت وب محسوب می شوند. با پشتیبانی سایت، وب سایت شما با جدیدترین و قوی ترین بروزرسانی ها و اقدامات امنیتی از هک ها و خطرات بالقوه محافظت می شود. اگر علی رغم همه اینها، وب سایت به هر دلیل از دسترس خارج شود، یک شرکت پشتیبان سایت در کمترین زمان، مجدداً آن را بازگردانی می کند.

4) کسب و کار شما در طول زمان تغییر می کند، و پشتیبانی از وب سایت ادامه دارد.

به عنوان صاحب یک کسب و کار، ممکن است در تله ی این فکر بیفتید که کسب و کار شما با همان ایده ها، همان فرآیندها و همان تصورات قبلی، می تواند به روشی که همیشه بوده ادامه دهد. اما با توجه به فناوری، فرهنگ و تفکر مشتری به عنوان متغیرهای موجود در دنیای تجارت، باید انتظار "تغییر" را داشته باشید و وب سایت شما باید پویا باشد. وب سایت به انعطاف پذیری نیاز دارد، و باید تازه بماند - یعنی گذشته از محتوا و تصاویر، با گذشت زمان، برخی از قسمت های سایت نیز باید اصلاح شوند و یا بهبودهایی در آنها صورت گیرد.

5) نیازهای مشتری شما در طول زمان، تغییر می کند و یک تیم پشتیبانی وب بزرگ، می تواند کمک کننده باشد

مشتریان، متغیرهای در حال تحول در مدل کسب و کار هستند و مخاطبی هستند که همیشه می خواهید با پیشنهادات تجاری، آنها را مجذوب کنید. علاوه بر تحولات اولویتهای مشتریان، انواع چیزهایی که مشتریان به دنبال آن هستند و از شرکت شما نیاز دارند نیز، تغییر خواهد کرد. به عنوان مثال، شاید وب سایت تجارت الکترونیک شما فقط با فروش چند محصول ساده آغاز به کار کرده باشد، اما اکنون مشتریان شما درخواست سفارشی سازی، ایده کوپن های تخفیف و... را پیشنهاد می دهند و ویژگی هایی را انتظار دارند که سایت تجارت الکترونیک ساده شما در حال حاضر ارائه نمی دهد. گزینه های به روزرسانی تقریباً بی پایان هستند و شما به یک تیم حرفه ای برای انجام خدمات پشتیبانی فنی سایت و پشتیبانی محتوایی سایت برای انجام بروزرسانی ها نیاز دارید.

آیا وب سایت دارید و فکر می کنید که اکنون به پشتیبانی سایت احتیاج دارید؟ آیا قصد دارید تغییری در وب سایت فعلی خود ایجاد کنید؟ درخواست طراحی سایت یا پشتیبانی سایت خود را برای ما بفرستید یا با سی یو وب تماس بگیرید و ما شما را در مسیر درست راهنمایی می کنیم.  02634459520


محتوای مرتبط


ثبت نظر


دیدگاه شما

در حال حاضر دیدگاهی برای این محتوا ثبت نشده است