ثبت تصویر سه بعدی در گوشی آیفون و اندروید

سی یو وب 1398.11.20 3120 0 0

چنانچه تلفن جدیدی مانند آیفون 11 داشته باشید و یا گوشی های قدیمی تر مانند Motorola Moto G6 یا iPhone 6S ، اکنون می توانید با دوربین موبایل خود عکس های سه بعدی بگیرید. این به لطف یک برنامه جدید به نام LucidPix امکان پذیر شده است. LucidPix به جای نیاز به لوازم جانبی ویژه یا دو دوربین پشت تلفن ، از هوش مصنوعی AI برای ارائه عکس های سه‌بعدی استفاده می کند که به محض کج کردن و خاموش کردن تلفن شما منتقل خواهد شد.


با کمک این نرم افزار شما می توانید تصاویر سه بعدی بگیرید و یا تصاویر دو بعدی گوشی خود را به سه بعدی تبدیل کنید.
تصاویر سه بعدی را می توانید در اپلیکیشن برنامه و یا فیسبوک که امکان نمایش تصاویر سه بعدی را دارد، به اشتراک بگذارید. در حقیقت گروه های زیادی به نمایش تصاویر سه بعدی در فیسبوک اختصاص یافته اند. در حال حاضر LucidPix آسان ترین روش برای ایجاد تصاویر سه بعدی است. . اگر به دنبال سفارشی سازی بیشتر برای عکس های خود هستید ، LucidPix به شما امکان  افزودن انواع فریم های سه بعدی را نیز می دهد.
Lucid شرکت حامی این اپلیکیشن موبایل، جادوی تصویربرداری خود را در CES در 6 تا 10 ژانویه نشان داد. LucidPix  بجای استفاده از سخت افزار، تصاویر را به کمک نرم افزار سه بعدی می کند، که پردازش عمق تصاویر توسط مغز انسان را شبیه سازی می کند.
معمولا هنگامی که از 3D صحبت می شود، محصولات نا کامی مانند تلویزیون سه بعدی و تلفن سه بعدی به ذهن مخاطب خطور می کند. بخشی از این مشکلات به این دلیل است که هر گاه صحبت از 3D شد، بحث محصولات جدید به میان آمد ، نه ابزار جدید.
Lucid هوشمندانه نقش 3D را به عنوان ابزاری خلاقانه در بکار گرفته است.

هان جین ، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت Lucid می گوید: مصرف کنندگان خیلی سریع تر از چیزی که ما می بینیم بصورت بصری و دیجیتالی تکامل یافته اند ،  بنابراین طی سال های اخیر، فضای مجازی بیشتر چند بعدی شده است و این منجر به ایجاد تصاویر شخصی بیشتر، محتوای سه بعدی و ایجاد  AR(واقعیت افزوده)  و VR  (واقعیت مجازی) شده است.


LucidPix در اواخر سال جاری روی اندروید و ios در دسترس خواهد بود، اگرچه اکنون با ثبت نام در سایت LucidPix به آن دسترسی خواهید داشت. این اپلیکیشن با واترمارک LucidPix بصورت رایگان روی تلفن شما در دسترس خواهد بود اما به ازای 1 دلار برای هر تصویر قابل حذف است. نسخه رایگان اپلیکیشن ثبت تصویر سه بعدی برای افرادی که قصد دارند گاهی از آن استفاده کنند و برای افرادی که قبل از خرید نسخه پولی قصد آزمایش آن را دارند ، در دسترس است. حق اشتراک نسخه حرفه ای این اپلیکیشن بدون محدودیت استفاده ماهانه 6 دلار و سالانه 52 دلار است.
 


محتوای مرتبط


ثبت نظر


دیدگاه شما

در حال حاضر دیدگاهی برای این محتوا ثبت نشده است