افزوده شدن حالت تیره برای واتس اپ

سی یو وب 1398.11.21 1936 0 0

Dark mode  یا حالت تیره برنامه واتس اپ برای آیفون در راه است.
همانطور که می دانید پیام رسان واتس اپ متعلق به فیسبوک است. از طریق این پیام رسان می توانید تصویر، مدارک و یا فایل ارسال نمائید.امکان ارسال پیام صوتی،  برقراری تماس صوتی و ویدئویی رایگان با افراد در نقاط مختلف دنیا نیز وجود دارد.
پیام های صوتی این پیام رسان در مبدا رمزنگاری شده و در مقصد رمز گشایی می شوند و بدین ترتیب امکان شنود این پیام ها وجود ندارد. از دیگر ویژگی های جالب امنیتی این پیام رسان این است که تنها افرادی که در لیست تماس شما وجود دارند، امکان ارسال پیام به شما را دارند. همچنین  می توانید به منظور افزایش امنیت ورود به این برنامه را دو مرحله ای کنید.از دیگر ویژگی های این پیام رسان امکان ارسال لوکیشن است.
واتس اپ جزو اپلیکیشن های پرطرفدار است که استفاده از آن در 112 کشور از جمله ایران متداول است.
MacRumors گزارش داد در برنامه آزمایشی TestFlight ، بروز رسانی اپلیکیشن واتس اپ شامل حالت تیره نیز است، اما هنوز چیزی درباره اینکه ظاهر آن به چه صورت خواهد بود، منتشر نشده است. هم اکنون بیشتر برنامه های IOS دارای حالت تیره نیز هستند.
به نظر می رسد صاحبان آیفون شاهد تغییرات جدیدی در برنامه WhatsApp  باشند.
ماه گذشته نسخه بتا واتس اپ برای اندروید دارای تغییراتی بود، که کاربران IOS نیز می توانند انتظار آن را داشته باشند.
در نسخه جدید این گزینه تم جدید را به تنظیمات اضافه می کند که به شما این امکان را می دهد که یا بصورت دستی تصمیم بگیرید از کدام حالت استفاده کنید یا اجازه دهید خود تلفن در این باره تصمیم بگیرد.
استفاده از حالت تیره، باتری کمتری مصرف می کند.
واتس آپ هنوز به این اظهار نظر پاسخی نداده است. گوگل در سال 2018 خاطر نشان کرد که  برنامه هایی که دارای تنظیمات حالت تیره هستند، می توانند مصرف باتری در دستگاه های دارای نمایشگر OLED را کاهش دهند.


چه تغییرات دیگری در راه است؟


اینکه دقیقا چه زمانی حالت تیره واتس اپ منتشر می شود، مشخص نیست، اما می تواند همراه با برخی تغییرات مانند پیام های خود تخریب کن باشد. پیام خود تخریب کن پس از زمان مشخصی که تعیین می کنید، بصورت خودکار از بین می رود. این ویژگی در حال حاضر در تلگرام و مسنجر فیسبوک وجود دارد، بنابراین ویژگی و افزودنی جدیدی برای واتس اپ نیست.
در بروزرسانی جدید این اپلیکیشن، دیگر بروز رسانی افرادی که muted  (خاموش) می کنید، را نخواهید دید. در حال حاضر بروز رسانی این افراد بصورت خاکستری نمایش داده می شود، با بروز رسانی  برنامه تنها با انتخاب آنها بروز رسانی هایشان را خواهید دید.

 

دانلود اپلیکیشن واتس اپ

برای دانلود اپلیکیشن واتس اپ کلیک نمائید.


محتوای مرتبط


ثبت نظر


دیدگاه شما

در حال حاضر دیدگاهی برای این محتوا ثبت نشده است