اضافه شدن امکان اشتراک لیست مخاطبان در اکانتهای گوگل ادز

سی یو وب 1398.11.30 1741 0 0

گوگل ادز (Google Ads)  به اشتراک گذاشتن لیست های مخاطبان در اکانتها را آسان می کند.

Google Ads راهی آسانتر برای به اشتراک گذاری لیست های مخاطبان در همه اکانتها را برای اکانت های مدیر ارائه می دهد.

قبل از امروز، برای به اشتراک گذاری لیست های مخاطبان از اکانت های مدیر به اکانت های فرعی، باید مراحل مختلفی را طی می کردید. اکنون، تبلیغ کنندگان می توانند به سادگی از طریق پنل تنظیمات، انتخاب کنند.

 

اضافه شدن امکان اشتراک لیست مخاطبان در اکانتهای گوگل ادز

یک ویژگی جدید، به نام اشتراک گذاری مداوم مخاطب (continuous audience sharing)، چیزی است که تبلیغ کنندگان می توانند طبق تنظیمات بالا در تنظیمات حساب خود فعال کنند.
در صورت انتخاب گزینه اشتراك مداوم مخاطبان، هر لیست بازاریابی ایجاد شده در یک اکانت مدیر به طور خودکار با همه زیر اکانت های موجود و آینده به اشتراک گذاشته می شود.
اکانت ها می توانند لیست ها را از چندین اکانت مدیر دریافت کنند، و شما هنوز هم می توانید کنترل کنید که کدام لیست های مخاطبان فعال باشند.
حساب ها یا اکانت های فرعی نمی توانند لیست مخاطبان را با اکانت های مدیر به اشتراک بگذارند، اما این گزینه ای است که در ماه های آینده در دسترس خواهد بود.

بیانیه گوگل برای اشتراک لیست های بازاریابی:

"هنگام اشتراک لیست های بازاریابی در حساب ها، به یاد داشته باشید که ممکن است داده های محرمانه یا اختصاصی را به اشتراک بگذارید. شما فقط باید لیست های بازاریابی را با حساب های دیگر به اشتراک بگذارید در صورتی که از حساب هایی که آنها را در اختیار دارید مجوز دریافت کرده اید و چنین اشتراک هایی باعث نقض توافق های شما با آن حساب ها نمی شود."

اطلاعات بیشتر در مورد لیستهای تبلیغاتی گوگل ادز

لیست های بازاریابی برای تبلیغات جستجویی (RLSA) در دیجیتال مارکتینگ به تبلیغ کنندگان این امکان را می دهد تا مشتریانی را که قبلاً به یک تجارت، ابراز علاقه کرده اند هدف قرار دهند.
همانطور که گوگل می گوید:

"فرقی نمی کند که هدف شما افزایش فروش یا  افزایش آگاهی از برند باشد، هدف قرار دادن مجدد افرادی که قبلاً با وب سایت شما کار کرده اند می تواند به شما در رشد شغلی کمک کند."
 


محتوای مرتبط


ثبت نظر


دیدگاه شما

در حال حاضر دیدگاهی برای این محتوا ثبت نشده است